Karneval – Nicht für Kuchen bleibe ich hier! Danke an BAP und Wolfgang Niedecken.

16. Februar 2010 Aus Von Sabiene
Karneval

Was für eine tolle Stimmung beim Karneval!

Ich bin hier mit Wolfgang Niedecken von BAP einer Meinung, der 1982 bereits wusste:

Nit für Kooche bliev ich Karnval he!

Oh, nit für Kooche, Lück, bliev ich Karneval he.
Nä, ich verpiss mich hück, ich maach nit met dobei.

Ich will fott sinn, wenn weiß wer op “aufjeklärt” mäht un sing Klosprüch als Wetz jetarnt
och, wenn der letzte Verklempte mir’t “Du” ahnbeet
un se eimohl em Johr och sprich – ming Sprooch.

Ich kann echt nit drövver laache,
wenn die froore, die sons nix ohne Schlips un Kraare maache,
ob ihr Pappnaas richtig sitz.
Die Vereinsmeier hann dann ihr Hochkonjunktur, Uniform-Fetischiste ald jraad.
Mööch nit wisse, wievill noch dobei sinn vun domohls – wievill,
die jetz scheiß-liberal bess bierernst ihr Traditione met dämm Mief
vun dausend Johr konserviere un betone,
dat se klüngele, wöhr janit wohr.

Wenn die Kleinigkeitskrämer als Weltmeister jonn –
klar, ihr Beistellfrau blieht schön doheim –
un em Suff sich beklaare, die däät nix verstonn un dann fremdjonn –
natürlich jeheim.

Die sich versööke ze belüje, sich wießzemaache, su jing “Frei”.
t’schärfste ess, wenn die dann singe: “Ahm Aschermittwoch ess alles vorbei…”.

Andrerseits ess dat praktisch, dat muss ich jestonn:
Jed Verhalten sortiert, wie’n Kartei, Stechuhr – Weihnachte, schwazz, wenn wer stirv –
op die Tour kütt dann jed Jeföhl clean ahn de Reih.

Wesst ihr wat, Lück?
Ihr künnt mich.
Ich benn jeck wie ich will t’janze Johr.

Wenn ihr wollt, leckt mich quer, ävver schmiert üch ühr Kompensation unger üch en de Hohr.

Andererseits war ich im Jahre 1982 dem Karneval oder Fasching gar nicht so abgeneigt….
Aber Gesinnungswandel gehört zum Leben dazu.
Und das Lied hat mir übrigens damals schon sehr gut gefallen – zumindest soweit ich es verstehen konnte.

Deswegen gibt es hier bei www.bap-fan.de eine Übersetzung ins Normaldeutsche

Und hier noch das Video zum Mitschunkeln:

YouTube

Mit dem Laden des Videos akzeptieren Sie die Datenschutzerklärung von YouTube.
Mehr erfahren

Video laden

Foto: Karneval – Nicht für Kuchen bleibe ich hier! Danke an BAP und Wolfgang Niedecken. ©Sabienes.de
Text: Karneval – Nicht für Kuchen bleibe ich hier! Danke an BAP und Wolfgang Niedecken. ©Sabienes.de
Zusammenfassung:
Karneval - Nicht für Kuchen bleibe ich hier! Danke an BAP und Wolfgang Niedecken.
Titel
Karneval - Nicht für Kuchen bleibe ich hier! Danke an BAP und Wolfgang Niedecken.
Beschreibung
Ich bin mit Wolfgang Niedecken von BAP einer Meinung und "nit für Kooche bliev ich Karneval he", denn das stresst ja nur noch
Autor